دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولیدی صنایع فولاد

دانلود کارآفرینی طرح تولیدی صنایع فولاد

دسته :

پروژه کارآفرینی

نوع فایل:

word

توضیحات:


توضیحات :

این پروژه به شرح زیر می باشد :

چکیده

فصل اول – کلیات پروژه

۱-۱) علت انتخاب موضوع و مطلب

۱-۲) تاریخچه

۱-۳) اهمیت و ضرورت

۱-۴) محتوای فصلهای بعد

۱-۵) مشخصات طرح

۱-۶) اهداف طرح

۱-۷) مشخصات متقاضیان

۱-۸) میزان اشتغالزایی طرح

۱-۹) وضعیت مختصر اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح

 

فصل دوم – روش انجام

۲-۱) گزارش بازدید از مکان طرح

۲-۲) معرفی خدمات

۲-۳) فهرست تجهیزات

۲-۴) فهرست مواد مصرفی

۲- ۵) نیروی انسانی

۲- ۶) توجیه خدمات ارائه دهنده

۲-۷) تبلیغات

۲-۸) نقشه طرح

 

فصل سوم – امور مالی

۳-۱) تعاریف و سیستم حسابداری

۳-۲) سرمایه گذاری

۳-۳) هزینه ها

۳-۴) منابع درامدی

۳-۵) صورتحساب سود و زیان

۳-۶) صورتحساب سرمایه

۳-۷) محاسبه نقطه سربه سر

۳-۸) نمودار نقطه سربه سر

 

فصل چهارم – جمع بندی

پیشنهاد های کاربردی

نتایج حاصله از اجرای طرح

 

پروژه کارآفرینی طرح تولیدی صنایع فولاد 

مقدمه

میزان تولید و مصرف فولاد در هر کشور، شاخص رشد صنعتی آن کشور تلقی می شود. صنایع آهن و فولاد سبب پیشرفت صنعتی کشور شده و به عنوان پایه و اساس توسعه اقتصادی محسوب می شود. از این رو اکثر کشورهای جهان سعی می کنند صاحب صنعت پایه داری شوند که به خود آنها تعلق داشته باشد. با پیدایش صنعت تولید فولاد مشاغل بسیاری جهت اکتشاف و استخراج معادن، ایجاد شبکه های حمل و نقل، کارخانجات
تغلیظ مواد معدنی و اولیه ایجاد می شود، در هنگام تولید زمینه مناسبی جهت بکارگیری علوم (تکنولوژی) فراهم می گردد و تجربیات کسب شده منتقل خواهد شد.
پس از تولید محصولات فولاد، هزاران کارخانه و کارگاه محصولات فولادی را به کار گرفته و خود ماشین آلات، ابزار کار، صنایع خانگی، سازه های فولادی و غیره می سازند و در نهایت همه از آن بهره مند می شوند. افزایش تولید فولاد هر روز رشته های مختلف صنایع دیگر را به دنبال خود می کشاند، به انسان های بیشتری کار می دهد و تولید کالا را افزایش می دهد. سوار شدن از دوچرخه ه موتورسیکلت و یا ماشین، سکونت در خانه های
آهنی به جای زاغه ها، لباس شستن در ماشین لباسشویی، استفاده از تراکتور به جای گاو آهن و امثال اینها احتیاج به فولاد را افزایش داده است. کشورهای در حال توسعه به سرعت در حال تولید مقاطع فولادی می باشند. برای تولید و رقم های فولادی که به تکنولوژی پیشرفته تری نیاز دارد، گام های اساسی برداشته شده است. کشورهای پیشرفته و صنعتی از لحاظ تولید و مصرف به حد اشباع رسیده اند.
کشور ما یکی از اولین مکان هایی است که شاهد پیدایش و گسترش صنعت فلزات از جمله صنعت فولاد بوده است. نشانه های تاریخی مؤید آن است که وجود معادن و کوه های آهن در کشور، ایده تأسیس کارخانجات آهن و فولاد سازی در ایران مطرح گردید و سپس اواخر دهه ۱۹۳۰ احداث واحدهای فوق الذکر با همکاری شرکت های آلمانی آغاز گردید و گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۶ با هدف امکان تولید شمش فولادی از قراضه و تولید محصولات فولادی در این کارخانه و با بهره برداری از کوره شماره یک ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۵۰ امکان تولید آهن و فولاد در مقیاس صنعتی در کشور بوجود آمد. اما سرفصل تحولات شگفت عرضه فولاد را می توان در دهه ۷۰ دانست و این روند هر ساله رو به فزونی می باشد.
در دنیای امروزی فولاد به دلیل خواص کم نظیر از جمله ارزانی، استحکام و غیره کاربرد وسیعی دارد و تقریباً می توان گفت که یکی از پر مصرف ترین و ضروری ترین محصولات در زندگی بشر است. فولادهایی که ما اغلب در زندگی روزمره با آن سر و کار داری، از گروه فولادهای ساختمانی است که پر مصرف ترین گروه فولاد می باشد.

دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولیدی صنایع فولاد

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *