دانلود پروژه کارآفرینی طرح بستنی سازی

دانلود کارآفرینی طرح بستنی سازی

قیمت : ۱۰۹۰۰ تومان 

دسته :

پروژه کارآفرینی

نوع فایل:

word

توضیحات:


توضیحات :

این پروژه به شرح زیر می باشد :

چکیده

فصل اول – کلیات پروژه

۱-۱) علت انتخاب موضوع و مطلب

۱-۲) تاریخچه

۱-۳) اهمیت و ضرورت

۱-۴) محتوای فصلهای بعد

۱-۵) مشخصات طرح

۱-۶) اهداف طرح

۱-۷) مشخصات متقاضیان

۱-۸) میزان اشتغالزایی طرح

۱-۹) وضعیت مختصر اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح

 

فصل دوم – روش انجام

۲-۱) گزارش بازدید از مکان طرح

۲-۲) معرفی خدمات

۲-۳) فهرست تجهیزات

۲-۴) فهرست مواد مصرفی

۲- ۵) نیروی انسانی

۲- ۶) توجیه خدمات ارائه دهنده

۲-۷) تبلیغات

۲-۸) نقشه طرح

 

فصل سوم – امور مالی

۳-۱) تعاریف و سیستم حسابداری

۳-۲) سرمایه گذاری

۳-۳) هزینه ها

۳-۴) منابع درامدی

۳-۵) صورتحساب سود و زیان

۳-۶) صورتحساب سرمایه

۳-۷) محاسبه نقطه سربه سر

۳-۸) نمودار نقطه سربه سر

 

فصل چهارم – جمع بندی

پیشنهاد های کاربردی

نتایج حاصله از اجرای طرح

 

پروژه کارآفرینی طرح بستنی سازی

مقدمه

بستنی یک فراورده شیری است ، این فراورده از اختلاط شیر ، شکر ، روغن نباتی ، مواد پایدار کننده و قوام دهنده و تحت شرایط استرلیزه ، هوادهی و انجماد تهیه می گردد. این محصول در انواع مختلف و با بسته بندیهای متفاوتی به بازار عرضه می گردد.
در تمام جوامع بستنی را به عنوان یک فراورده تفننی دانسته و در شهرها که جمعیت بیشتری را دارا میباشند مخصوصا در بین جوانان این محصول دارای کانون مصرف گسترده و جایگاه مصرفی مناسبی میباشد.
مردم کشور ایران خصوصا ساکنین شهر کرمانشاه بستنی را علاوه بر فراورده شیری ، یک خوراکی لذیذ ، مطبوع و خوشایند ذائقه نیز می شناسند که با توجه به نوع ان میتوان در تمام فصول سال مصرف نمایند ، اما عمده مصرف این فراورده در فصل گرم تابستان می باشد.انواع مختلف بستنی به قشر خاصی از جامعه محدود نمی باشد اما عمدتا در بین جوانان و نوجوانان مصرف فراوانی دارد. عمده مصرف بستنی در شهر ها می باشد و در روستاها مخصوصا روستاهایی که از شهرها دور می باشند کمتر یافت می شود و به این دلیل است که پخش بستنی در نقاط مختلف کشور شرایط خاصی از حمل و نقل و نگهداری این محصول را می طلبد.البته نوع مصرف بستنی در تمام نقاط کشور نیز یکسان نمی باشد و ذائقه مصرفی این محصول در شرایط اب و هوایی مختلف کشور متفاوت است.
جهت تعیین جایگاه هر صنعتی در کل صنایع کشور ابتدا باید عوامل اساسی بمانند: نیاز محصول (میزان تقاضا)، مسائل فنی و نیز محدودیتهای مالی و اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد .بررسی جامع پیرامون مسائل مربوط به بازار نیاز به شناخت کانونهای مصرف ، واحد های اقتصادی مشابه و رقیب ، عملکرد و نوع بازار یابی دارد. در مورد کانون مصرف بستنی باید خاطر نشان شد که عموما شهر ها می باشند و با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور شهرنشین بوده و این شهرها نیز در مناطق کل کشور پراکنده میباشند ( به علت وسعت زیاد مساحتی کشور و دارا بودن اقلیم های اب و هوایی مختلف ) و با در نظر گرفتن پایین بودن دما برای پخش ، نگهداری و حمل ونقل بستنی به این نتیجه عقلانی خواهیم رسید که در هر منطقه و هر استان از کشور یک واحد تولید کننده بستنی و فراورده های ان احداث گردد تا قیمت این محصول در تمامی نقاط یکسان گشته و نیز
خواسته تمامی مصرف کنندگان تأمین گردیده و همچنین زمینه حتی کوچکی در امر اشتغالرائی در هر استان را اشکار می سازد.

 دانلود پروژه کارآفرینی طرح بستنی سازی

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 

 

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *