دانلود پروژه کارآفرینی تولید فن اتومبیل

دانلود کارآفرینی تولید فن اتومبیل

قیمت : ۵۵۰۰ تومان ( پنج هزار و پانصد تومان)

دسته :

پروژه کارآفرینی

نوع فایل:

word

توضیحات:


دانلود پروژه کارآفرینی تولید فن اتومبیل

.

توضیحات :

این پروژه به شرح زیر می باشد :

چکیده

فصل اول – کلیات پروژه

۱-۱) علت انتخاب موضوع و مطلب

۱-۲) تاریخچه

۱-۳) اهمیت و ضرورت

۱-۴) محتوای فصلهای بعد

۱-۵) مشخصات طرح

۱-۶) اهداف طرح

۱-۷) مشخصات متقاضیان

۱-۸) میزان اشتغالزایی طرح

۱-۹) وضعیت مختصر اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح

 

فصل دوم – روش انجام

۲-۱) گزارش بازدید از مکان طرح

۲-۲) معرفی خدمات

۲-۳) فهرست تجهیزات

۲-۴) فهرست مواد مصرفی

۲- ۵) نیروی انسانی

۲- ۶) توجیه خدمات ارائه دهنده

۲-۷) تبلیغات

۲-۸) نقشه طرح

 

فصل سوم – امور مالی

۳-۱) تعاریف و سیستم حسابداری

۳-۲) سرمایه گذاری

۳-۳) هزینه ها

۳-۴) منابع درامدی

۳-۵) صورتحساب سود و زیان

۳-۶) صورتحساب سرمایه

۳-۷) محاسبه نقطه سربه سر

۳-۸) نمودار نقطه سربه سر

 

فصل چهارم – جمع بندی

پیشنهاد های کاربردی

نتایج حاصله از اجرای طرح

.

پروژه کارآفرینی تولید فن اتومبیل 

مقدمه

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هرگونه بررسی فنی و مالی، طرح لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. در این ارتباط یکی از مؤثرترین روش های قابل استفاده، به کارگیری استانداردهای مدرن ملی و جهانی هر یک از محصولات می باشد. محصول تولید در این طرح پروانه موتور می باشد و کاربرد آن در کاهش دما و خنک کردن موتورهای احتراقی اتومبیل و انواع موتورهای بنزینی و دیزلی مورد مصرف در امور کشاورزی و … است. پروانه اتومبیل در انواع مختلف فلزی، پلاستیکی و برقی ساخته می شود که هر کدام می توانند شامل ۴، ۵ و یا ۶
پره باشند در حال حاضر نوع پلاستیکی ۵ پره جهت خودروهای سواری تولید داخل بیشتر متداول می باشد امروزه انواع مختلفی از پروانه پلاستیکی مجهز به فن الکتریکی در اغلب اتومبیل های وارداتی به چشم می خورد. در این نوع پروانه به جای اینکه نیروی محرکه از طریق فولی و تسمه تأمین شود از یک موتور الکتریکی پر دور تأمین می شود. برق مصرفی این موتور از طریق یک کلید حرارتی کنترل می شود این کلید در جدار رادیاتور نصب شده و هرگاه دمای آّ بیش از ۹۰ ـ ۸۵ درجه سانتی گراد شود مسیر جریان موتور را از طریق باطری برقرار می کند. مادامی که درجه دمای آب داخل رادیاتور بیش از ۸۵ درجه سانتی گراد باشد پروانه گردش می نماید و با پایین آمدن درجۀ حرارت آب، کلید قطع شده و موتور خاموش می شود. مزیتی که این سیستم نسبت به پروانه هایی که نیروی محرکه خود را از تسمه می گیرند دارد این است که راندمان حرارتی موتور به دلیل کنترل دقیق تر درجه دمای موتور افزایش یافته و در مواقعی که اتومبیل پس از طی مسافت طولانی متوقف شده و موتور آن خاموش می شود دمای آب رادیاتور به دلیل حرارت پنهان موتور رو به افزایش می رود که این حرارت می تواند بسیار مضر بوده و در مواقعی به چسبیدن رینگ به جدار داخلی سیلندر بیانجامد و چون گردش طبیعی آب در حالت خاموش بودن موتور نیز به کندی انجام می گیرد و از طرفی جریان برق مستقیماً بدون سوئیچ از باطری
تأمین می گردد فن قادر خواهد بود دمای موتور را در حالات مختلف متعادل نماید.
پروانه پلاستیکی موتور به سبب کاربرد خاصی که دارد می بایستی از شکل هندسی مناسب جهت جابجایی هوا که شامل مکش از جلو و ارسال به پشت پروانه است، برخوردار باشد. پروانه موتور متشکل از استوانه ای با طول mm37 می باشد که در محیط آن تعداد ۵ تیغه پلاستیکی با زوایایی ناهمگون نسبت به یکدیگر به جدار خارجی استوانه به طور یک تکه وصل شده اند. زاویۀ تماس هر یک از پره ها نسبت به مقطع استوانه در حدود ۲۰ درجه و یکسان می باشد و مقطع هر یک از پره ها نیز هلالی شکل می باشد. داخل استوانه صفحه ای
قرار دارد که از اطراف به کمک دیواره هایی تقویت می شود و در محیط مبانی صفحه سوراخ هایی جهت بستن قطعه به محور واترپمپ در نظر گرفته شده است. قطر دورانی پره ها بستگی به چگونگی طراحی سیستم خنک کننده و ابعاد رادیاتور دارد.

 دلایل انتخاب طرح :

با توجه به اینکه روز به روز نرخ تولید خودرو در کشور افزایش می یابد و  پروانه پلاستیکی موتور نیز از ملزومات یدکی یک خودرو است در بازار مصرف لوازم یدکی داخل نیاز به این محصول به چشم می خورد.

همچنین این پروانه های پلاستیکی مزیت هایی نسبت به نوع فلزی آن دارند که عبارتند از : سهولت ساخت، کاهش مراحل و زمان فرآیند، سبکی وزن، ایجاد زاویه انحراف یکسان برای تمامی پره ها، بالانس شدن پروانه (که سبب جلوگیری از لنگ زدن محور واتر پمپ می گردد و نهایتاً از خرابی بلبرینگ و کاسه نمد واتر پمپ تا حد زیادی ممانعت می نماید) و … می باشد.

اهداف طرح (میزان مفید بودن طرح برای جامعه) :

رشد و تکامل صنایع جهان تا حدود زیادی مرهون رقابت بین واحدهای صنعتی می باشد در این راستا هر واحد صنعتی با افزایش کیفیت محصولات خود، سعی در جلب مشتریان بیشتر و کسب سهم بیشتری از بازار را دارد. این واحد تولیدی نیز در جهت بهبود کیفیت محصولات و به روز نمودن محصولات داخلی پیش می رود. که خود می تواند گامی به سوی استقلال کشور و همچنین خود کفایی باشد.

وضعیت و میزان اشتغالزایی طرح :

برای اجرای این طرح به ۱ تکنیسین ماهر، ۲ کارگر ماهر، ۷ کارگر ساده، ۱ تکنیسین فنی، ۲ کارمند اداری، ۱ نگهبان و یک مدیر نیاز داریم که جمعاً ۱۵ نفر را می توان با اجرای این طرح وارد بازار کار نمود.

.

 در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنلاین پروژه 



توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *