توضیحات

+

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc , xls

تعداد صفحات: ۳۹

حجم فایل:۱,۸۶۵ کیلوبایت

.

چکیده:
میخواهیم بصورت عملی ،با استفاده از تولباکس شبکه های عصبی متلب یک سناریوی پیش بینی فروش را شبیه سازی کنیم. در مرحله’ نخست ،دیتاست موجود که شامل اطلاعات فروش طی سالهای ۸۸ تا ۹۴ است را با استفاده از یک فرایند تعاملی بین نرم افزار صفحه گسترده’ اکسل و نوارابزار شبکه عصبی مصنوعی متلب ، با ایجاد یک شبکه عصبی از نوع پس انتشار- تغذیه رو به جلو (backpropagation- feedforward) آموزش داده، عملکرد سیستم را با استفاده از داده های تست و محاسبه’ ، و میزان خطای متوسط مربعات (MSE) را باتوجه به خروجیهای بدست آمده از مرحله’ آموزش محاسبه کنیم.در مرحله’ بعدی یک سری اطلاعات جدید را بعنوان ویژگیهای ورودی ، که با توجه به تغییراتی که ممکن است در مورد مقادیر مربوط به تعداد مشتریان،رقیبان و قیمت در سالهای بعدی اتفاق بیفتد به این شبکه اعمال کرده و حجم فروش در سال ۱۳۹۶ را پیش بینی کنیم. 
توضیحات:
دیتا ست اولیه، از اطلاعات واقعی یک شرکت پخش عمده مواد غذایی واقع در یکی از استانهای شمالی کشور تهیه شده، که بعلت تعهدات اخلاقی و بی تاثیر بودن آن در روند پیش بینی و نتایج نهایی، از ذکر نام شرکت و ضریب واحد پولی مربوط به آمار فروش، اجتناب کرده ایم.بنابراین واحد پولی و ضریب آن میتواند هر واحد معتبر مثل (میلیون ریال، صد دلار و …) فرض شود. تلاش شده، این پژوهش جنبه ای کاملا” کاربردی داشته باشد و تمام مراحل گام بگام و همراه تصاویر آموزش داده شود. همچنین قابل تعمیم و استفاده در مسایل و سناریوهای مختلف باشد.
قالب: داکیومنت word قابل ویرایش : ۳۹ صفحه، همراه تصاویر و توضیحات
همچنین اصل Dataset های استفاده شده ، کلیه اطلاعات مربوط به مراحل مختلف پیاده سازی، و نتایج بدست آمده از تحلیل سیستم ضمیمه این محصول میباشد.

========================================================