فهرست/چکیده

+

فایل پاورپوینت موزه هنرهای معاصر همدان با رویکرد پست مدرن ایرانی ، در حجم ۲۸ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
امروزه عامل هویت، مهمترین رویکرد فرهنگی هر سرزمین آئینی است. انسان در هر دوره­ی باور اعتقادی با وارسی در نحوه­ی زندگی کلونی­های استقرار بشر در دوره­های قبل از خود، نگاهی عقبه­گرا به فرهنگ اصیل سرزمین خود دارد. شاید این امر ناخودآگاه در پالس های اندیشه کلاسیک تا دوره­ی پسا – کارکردگرای معاصر، امروزه قابل رؤیت است. انسان سکولار امروزی در مجموعه­ای زندگی می‌کند که معماران و نظریه‌پردازان معاصر، کالبد اصلی او را با شکل و فلسفه درآمیخته­اند. بازنمایی هویت، فرهنگ و زبان در هر سرزمینی در یک نگاه، ضمن تأکید بر پلورالیسم مورد منازعه بر ماهیت دوگانه، سایبرنیکی فوق حرفه­ای از دنیای امروزی را رقم می­زند.
شهر همدان از لحاظ مرفولوژیک به راستی صاحب سبک و متمایز معرفی شده‌است. برای تأیید این موضوع کافی است نگاهی به دیالوگ دکتر محمد قهوه‌ای با نشریه ویونا چاپ ایتالیا بیاندازیم.
با نگاهی به آثار ماندگار و دیباچه این شهر می‌توان ردی از درنگ و نبوغ را کشف کرد که در تمام پارادایم‌های طراحی شده‌ی این شهر قابل مشاهده ‌است. گویی نوعی درنگ و جسارت در این همدان نهفته است- رنگ و بویی از جادوگری در مکان‌ یابی همدان آن را فاخر جلوه می‌دهد.
و…

فهرست مطالب:
چکیده
فرضیه طرح
دیاگرام به عنوان فضای تفاوت نمونه‌های مشابه
مسیر بحرانی سایت و دیباچه همدان
مبانی نظری طرح
سایت
پلان طبقات
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD موزه یهود برلین(۶ صفحه)
====================================================================