دسته بندی : , 418 نمایش

پاورپوینت مصالح نوین در صنعت ساختمان – شامل ۷۴ اسلاید

دانلود تحقیق و پروژه آماده

پاورپوینت مصالح نوین در صنعت ساختمان - شامل 74 اسلاید

فایل پاورپوینت آشنایی با مصالح نوین در صنعت ساختمان(سازه های نو)، در حجم ۷۴ اسلاید عمدتا قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آجر شیشه ای:تولید این نوع آجر در کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، ایتالیا، لهستان، ترکیه، اندونزی، تایلند، چین و آمریکا وجود دارد ولی تاکنون چنین تولیدی به شکل انبوه در ایران انجام نگرفته است. آجرهای شیشه ای مزایای بسیار و کاربردهای خاص نسبت به آجرهای سنتی دارا می باشند و به همین دلیل بازار جهانی بسیار خوبی را بدست آورده و روز به روز مصرف آن بیشتر می شود. این محصول در سالهای اخیر در بازار ایران جای باز نموده بطوریکه در حال حاضر عمدتا” از کشورهای اروپایی وارد و در بازار مصالح ساختمانی عرضه می گردد.

مشخصات فنی رومالین: 
امروزه با توجه به حجم گسترده سرمایه گذاری در بخش ساختمان از جمله پروژه های انبوه سازی ، ایجاد مراکز توریستی سیاحتی و غیره ، اتخاذ تدابیر مقتضی جهت ارتقاء ارزش افزوده ، طراحی بهینه و تسریع در پیشرفت و تکمیل این پروژه ها مورد توجه و اهمیت کارفرما و مجریان این طرحها قرار گرفته است. لذا اهمیت بازگشت سریع سرمایه گذاری آنها را بر آن داشت تا گام موثری در این زمینه بردارند و همگام با متحول شدن صنعت ساختمان سازی ، تکنولوژی مناسبی در این راستا بکار گیرند.
و…

فهرست مطالب:
آجر شیشه ای
پانلهای ساختار سیمانی خشک
رومالین
ورمیکس

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۷۴ اسلاید عمدتا قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل ورد استفاده از خرده شیشه در بتن(۸ صفحه)

۱۶۹۰۰ تومان – خرید
No tags for this post.

Related posts

برچسب ها :