دسته بندی : , 417 نمایش

دانلود پاورپوینت ایمنی در تونل ها – شامل ۷۵ اسلاید

دانلود تحقیق و پروژه آماده

دانلود پاورپوینت ایمنی در تونل ها - شامل 75 اسلاید

فایل پاورپوینت ایمنی در تونل ها(روال کار ، ماشین های حفاری و حمل مواد)، در حجم ۷۵ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
برای اجرای تونل، تونل را از دو سر شروع به حفاری می‌کنند و در وسط در نقطه‌ای به هم می‌رسند. به همین دلیل باید مسیر تونل و حفاری مرتباً توسط نقشه‌بردار کنترل شود تا حفاری از مسیر خود خارج نشود. لذا احداث ایستگاه نقشه‌برداری از دیگر ملزومات است.در کارگاه تاسیسات صنعتی (شامل کمپرسورخانه، مولد برق، مخزن آب) و تاسیسات رفاهی (محل استراحت ، غذاخوری، حمام و دفاتر اداری) نیز باید احداث شود. انبار مواد منفجره نیز با ضوابط امنیتی خاص خود نیز باید احداث شود. بعد از این مراحل، تجهیزات و وسایل لازم باید تامین شود که شامل ماشین آلات و دستگاهها می‌باشد.
در حفاری‌های سطحی و معادن روباز شیب موقت دیواره‌ها و شیب کلی آنها با توجه به خصوصیات مکانیکی سنگ‌ها باید به گونه‌ای تعیین شود که خطر ریزش نداشته باشد. در جبهه کارهای فعال وقتی انتخاب شیب موقت برای پایداری کوتاه مدت مجاز است که اطمینان کافی از عدم ریزش وجود داشته باشد.
کلاً روش‌های حفاری بستگی به جنس زمینی دارد که تونل در آن احداث خواهد شد. حفاری به روش آتشباری یا انفجار می‌تواند صورت بگیرد. و نیز می‌تواند با کمک ماشین‌های حفاری انجام گیرد. یکی از این ماشین‌های حفاری ماشین TBM است.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
ماشین حفار TBM
قسمت های مختلف ماشین حفار
نحوه کار ماشین
روال کار در داخل تونل
راک بلت
قالب تلسکوپی
ماشین جامبو
آتشبارها
حمل مواد
راه‌آهن
نوار نقاله
کامیون
نکات حمل و نقل طبق آئین نامه

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۷۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ایمنی در کارگاه(۲۷ اسلاید)

۱۵۰۰۰ تومان – خرید
No tags for this post.

Related posts

برچسب ها :