پاورپوینت مرمت مدرسه عباسقلی خان – ۱۳۲ اسلاید

توضیحات

+

پاورپوینت مرمت مدرسه عباسقلی خان - 132 اسلاید

فایل پاورپوینت مرمت مدرسه عباسقلی خان (آشنایی با مرمت ابنیه و طرح آسیب شناسی و مرمت)،در حجم ۱۳۲ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.۷

بخشی از متن:
موقعیت قرار گیری بنا : این بنا در استا ن خراسا ن رضوی واقع شده است که از سمت شمال به استان خرا سان شما لی و از سمت جنوب به استان خراسان جنوبی و از شرق به افغا نستان مرتبط است.
شهرستان مشهد در شمال شرقی خراسان قرار دارد و از شمال به کشور شوروی ، از شمال غربی به شهرستانهای درگز و قوچان، از مغرب به کوه بینالود و شهرستان نیشا بور، از جنوب و جنوب غربی به شهرستانهای تربت حیدریه، از جنوب شرقی به شهرستانهای تربت جام، و از مشرق به هریرود و کشور شوروی محدود است.
موقعیت و وسعت:
شهر مشهد مرکز استان خراسا ن رضوی با ۲۰۴ کیلومتر مربع مساحت، در شما ل شرق ایران و در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۶۰ درجه و ۳۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۸ دقیقه و در حوضه آ بریزکشف رود ، بین رشته کوه‌های بینالود و هزار مسجد واقع است.
وسعت شهرستان مشهد در حدود ۴۷۸ ۲۷ کیلومتر مربع است، این شهرستان در شمال شرقی خراسان قرار دارد و از شمال به کشور شوروی، از شمال غربی به شهرستانهای درگز و قوچان، از مغرب به کوه بینالود و شهرستان نیشا بور، از جنوب و جنوب غربی به شهرستانهای تربت حیدریه، از جنوب شرقی به شهرستانهای تربت جام، و از مشرق به هریرود و کشور شوروی محدود است.
در کتاب شمس ا لشموس آمده است که : مشهد در جلگه‌ای بین کوههای هزار مسجد و کوه‌های نیشابور (بینالود)، نزدیک رو د کشف سمت جنوب رودخانه واقع است، از سالها قبل مرکز ایالات خراسان بوده اکنون نیز در تقسیمات اخیر کشور ایران مرکز استان نهم می‌باشد.
ارتفاعات:
در این شهرستان دو رشته کوه به چشم می‌خورد:
۱ ـ رشته کوه هزار مسجد در شمال شرق و شرق شهرستان قرار دارد. اژدر کوه در ۳۰ کیلومتری شهر مشهد از کوههای مهم این رشته است.
۲ ـ رشته کوه بینالود که در غرب و جنوب غربی ا ست.
آب و هوا
هوای مشهد به نسبت معتدل، ولی فصول اربعه آن متغیر است؛ گاهی بر خلاف اقتضای فصل، گرم یا سرد می‌شود. با اینکه مشهد نزدیک کوههای هزار مسجد و بینالود قرار دارد، تقریباً می‌توان گفت هوای آن بیشتر شباهت به هوای صحرایی دارد زیرا تابستان گرم و زمستان خیلی سرد می‌شود. فصل گرما، از خرداد شروع و تا اوایل شهریور ختم می‌گردد. به این ترتیب می‌توان مشهد را از نقاط نیمه بیابانی دانست
در تابستان به واسطه وزش بادهای خشک شرقی از طرف سیستان رطوبت هوا کم می‌شود. فصل بارندگی از آبان ماه تا نیمه خرداد ماه است و این بارندگی کفایت زراعت را نمی نماید، اما اگر با د نباشد هوای دره و دامنه ‌ها در کوههای بینا لود مرطوب و سرد سیر است و در هر نقطه به سهولت می‌توان آ ب تهیه کرد.
و…

فهرست مطالب:
مرمت ابنیه مدرسه عباسقلی خان
ویژگیهای طبیعی و جغرافیایی
موقعیت قرار گیری بنا
شناخت گذشته(تاریخی-اجتماعی و هنری
ارائه بیا ن تصویری کامل سوژه
نگاهی بر مفهوم مدرسه
شناخت تاریخی تولیت بنا
ویژگی ها و اتفاقات تاریخی
عناصر الحاقی در بنا
معرفی جبهه های مختلف بنا
پلان ها
نما ها
مقا طع
مستند سا زی تصویری
معرفی انواع آسیب
انواع عامل مخل
تعریف آسیب شناسی و انواع آن
آسیب نگاری و آسیب شناسی مدرسه عباسقلی خان
بیان تصویری و تشریحی آسیب های موجود در بنا
تعریف مرمت
روشهای مختلف باززنده‌سازی و مرمت
بیان انواع آسیب و راهکارهای درمان آسیب ها
ارائه روش های درمان ،آسیب های شناساییی شده در بنا
ارائه دیتیل پیشنهادی جهت مرمت آسیب ها
تعریف احیا
کلیات و معیارهای طرح احیا
بررسی سطوح مختلف نیازها و ارائه مبانی نظری استراتژی احیا
ایده های طرح احیا
ارائه نقشه های طرح احیا

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۱۳۲ اسلاید قابل ویرایش و بسیار جامع تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مرمت از دیدگاه براندی(۲۳ اسلاید)

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: ۱۳۲

حجم فایل:۱۵,۵۸۱ کیلوبایت

  پرداخت و دانلود قیمت: ۵,۹۰۰ تومان 
Image result for blinking arrow down+gif

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *