دانلود پاورپوینت سازه های ورق تاشده


===================================================

توضیحات : 

:
سازه ورق تاشده سطح صاف تاشده ای است که بار ها رابه وسیله کشش فشار وبرش وخمشی که فقط در بین بخش های تاشده سطوح اتفاق می افتد به تکیه گاه ها انتقال میدهد.
استفاده از سطوح نازک وتخت برای تحمل نیروها به ساختمان هایی با مقیاس کوچک محدود میشود.سختی ومقاومت این سطوح را می توان به وسیله تا کردن آنها که ارتفاع موثر مقطع ودر نتیجه مقاومت خمشی راافزایش میدهد زیاد کرد.
ورق های تاشده سازه های موثر بابازدهی سازه ای بالامی باشند جایی که بارگذاری یکنواخت وگسترده است واستفاده از سطوح ناهموار در سقف مناسب وعملی است.

کارایی ورقهای تاشده با پوسته های منحنی برابر است ورق های تاشده نسبت به سازه های مسطح ترجیح دارندومشابه پوسته های دارای انحنا معمولا به عنوان سازه سقف ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مصالح :
بیشتر این سازه ها از بتن مسلح ساخته میشوند.گرچه چوب وفلز وپلاستیک های مسلح شده باشیشه در جایی که دهانه های بزرگ مورد نیاز نمی باشند نیز بکار می روند.

تنش در یک ورق تاشده بلند :
تنش های کششی وفشاری معمولا عمود بر یکدیگر می باشند .فاصله بین خطوط منحنی تنش اشاره به تمرکز تنش در آن ناحیه دارد.

دانلود پاورپوینت سازه های ورق تاشده

دانلود پاورپوینت سازه های ورق تاشده

================================================

شرح فایل دانلودی :

  • فرمت فایل دانلودی:pptx.

    فرمت فایل اصلی: pptx

    تعداد صفحات: ۳۰ اسلاید پاورپوینت

    حجم فایل:۱,۱۵۰ کیلوبایت

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *