فهرست/چکیده

+

فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار بهروز احمدی ، در حجم ۴۰ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
بهروز احمدی (زاده آبان ۱۳۲۵ در تهران – درگذشته ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ در تهران) معمار ایرانی و طراح پروژه‌های ساختمان آرمیتاژ در خیابان بخارست تهران، موزه قرآن و نمای ساختمان جدید مجلس شورای اسلامی ایران است. این مهندس معمار با مجموعه فعالیت‌های خود در زمینهٔ معماری، نزدیک به نیم قرن به معماری و هنر ایران خدمت کرد.
بهروز احمدی متولد ۱۳۲۵ در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۲است احمدی که از سال ۱۳۶۰ تاکنون عضو و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاورشارستان ، است کار حرفه ای را از دوران دانشجویی آغاز کرده و به طور مستمر تا امروز ادامه داده است . او از معدود معماران موفقی است که طی سه دهه فعالیت حرفه ای خود ، دهها طرح معماری را به اجرا در آورده است .
برای بهروز احمدی معماری یعنی ساختن . طرح معماری طرحی است که ساخته شده باشد . میزان موفقیت یک معمار با کارهای اجرا شده او سنجیده می شود بر این اساس ، او توجه جدی به مقتضیات و امکانات ، محدودیتهای زمان و مکان را مهمترین شرط موفقیت درکار می داند : موقعیت جغرافیایی ، مصالح و تکنولوژی و امکانات اجرایی در دسترس ، و مقتضیات اقصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی ، در زمان و مکان معین .
و…

فهرست مطالب:
بیوگرافی بهروز احمدی
ویژگی های آثار بهروز احمدی
فرهنگسرای نگارستان ( موزه قران )
مجتمع مسکونی آبکوه
منزل مسکونی در شمال تهران
معماری موزه زاهدان
معماری برج بخارست

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل ورد هوشنگ سیحون(۱۶ صفحه)
================================================================