دانلود پاورپوینت درباره مکتب باهاوس – در حجم ۴۱ اسلاید، فرمت فایل ppt

دانلود پاورپوینت درباره مکتب باهاوس - در حجم 41 اسلاید، فرمت فایل ppt

دانلود پاورپوینت درباره مکتب باهاوس – در حجم ۴۱ اسلاید، فرمت فایل ppt

======================================================

توضیحات : 

بخشی از متن:

معماری مدرن متعالی و یا به عبارتی اوج معماری مدرن در بین دو جنگ جهانی اول و دوم ، (دهه های ۲۰ .و ۳۰ میلادی) ، در اروپا و آمریکا مطرح شد .
 
در دوره معماری مدرن اولیه ، کماکان سبک های تاریخ گرایی همچون نئوکلاسیک و رومانتیک به عنوان سبک های مهم و رایج در غرب حائز اهمیت بودند. همچنان که مکتب شیکاگو بعد از یک دوره نسبتا کوتاه بیست ساله ، در مقابل سبک های تاریخ گرایی نتوانست دوام بیاورد . نهضت هنر نو نیز در اروپا بلارقیب نبود و بسیاری از ساختمانهای مهم به سبک های مختلف تاریخی در اروپا همچنان احداث می شد. ولی با پایان جنگ جهانی اول و نیاز شدید به ترمیم خرابی های جنگ و تولید انبوه ساختمان ، گرایش به سمت معماری مدرن افزایش یافت. لذات استفاده از تکنولوژی روز ، مصالح مدرن ، پیش ساختگی ، عمکرد گرایی و دوری از سبک های پر زرق و برق تاریخی مورد توجه قرار گرفت. در این دوره ، معماری مدرن به عنوان تنها سبک مهم و آوانگارد در غرب مطرح شد و دامنه نفوذ آن  به صورت یک سبک جهانی ، در اقصا نقاط دنیا گسترش یافت.
 
یکی از موضوعات کلیدی و بسیار مهم در دوره مدرن متعالی مسئله صنعت ، تولیدات صنعتی و تکنولوژی بود. تمامی معماران صاحب نام در این دوره به نوعی با مساله تکنولوژی درگیر بودن . عده ای مانند والتر گروپیوس و میس ونده رو و کوربوزیه سعی در قطع کردن وابستگی های معماری مدرن به گذشته و تاریخ گرایی داشتند وخواهان جایگزینی تکنولوژی و عملکرد به عنوان منبع الهام معماری شدند.

=====================================

شرح دانلود : 

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: ۴۱

حجم فایل:۱۳,۱۷۱ کیلوبایت

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *