دانلود اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی

توضیحات

+

نمونه کامل اقدام پژوهی مدیر و معاون مدرسه

معرفی :

..فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات چهل و یک صفحه – قیمت فقط سه هزار تومان

ابتدا فهرست مطالب، چکیده  را در زیر ببینید:

چکیده
دربین نیروهای آموزش و پرورش، مدیران باید کسانی باشند که با بردن نامشان به یاد خوبی، صفا، صداقت و تمامی فضایل اخلاقی افتاد.ولی متاسفانه در جامعه کنون فرهنگیان مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود کاهی این موضوع نتیجه عکس بدهد. اینجانب … آموزشگاه ………..با راه حل هایی که در این اقدام پژوهی اجرا کردم در پایان زمانی که دانش آموزان و همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه های سنگین گذشته وجود نداشت. و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به مدیر مدرسه گردید.

زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهده می کردم که همکاران با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمودند. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم.

بنده به این مهم از طریق ایجاد و مدیریت مدرسه نامرئی رسیدم. در مدرسه نامرئی بود که توانستم ارتباط بهتری با دانش آموزان و تعامل خوبی با همکارانم ایجاد کنم. و در جهت بهبود روابط انسانی در مدرسه کوشا باشم.و بوسیله اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن را در بهبود کیفیت آموزشی سال تحصیلی اخیر را با موفقیت به پایان برسانم؟

فهرست مطالب

مقدمه

چکیده

هدف:

روش ها:

نتایج به دست آمده:

توصیف وضع موجود

جمع آوری داده ها (شواهد یک)

تجزیه و تحلیل داده ها:

در رابطه با مطالعه دانش آموزان مواردی از قبیل:

انتخاب راه حل

مراحل اجرای راه حل

جمع آوری داده ها و شواهد ۲

. « ارزشیابی و تعیین اعتبار»

منابع وماخذ

====================================================================