اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

توضیحات

+

دانلود اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی

اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز- قابل استفاده برای همه دوره های ابتدایی و راهنمایی  – فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات دوازده  صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

چکیده:

    در اوایل سال تحصیلی ۹۲-۹۱(امسال ) در بین دانش آموزان کلاسم  متوجه شدم که یکی از دانش آموزانم در کلاس درس فعال نیست و اگر از اودرس  پرسیده می شد شدت ترس و اضطراب در او به حدی بود که شروع به گریه و زاری می کرد.

تصمیم گرفتم که با مدیر مدرسه و دیگر همکاران و خانواده  در این زمینه صحبت کنم و ریشه ی اصلی این اضطراب را در او پیدا کنم با توجه به این که  این اضطراب یا ریشه در محیط مدرسه داشت یا در محیط خانواده باید امنیت و آرامش روحی را در محیط های مذکور از طریق دادن مسئولیت  تشویق و … فراهم می کردم. (تنها دانش آموزی در کلاسم  بو د که پارسال هم کلاس اول را خواند ه ومردود شده بو د . )بعد از مدتی نتایج روش های به کاربرده شده به وضوح در دانش آموز قابل مشاهده بود و وضعیت درسی و روحی او بهتر از گذشته شد.

فهرست مطالب

چکیده:

مقدمه:

تعریفی از اضطراب:

توصیف وضعیت موجود:

طرح و بیان مساله:

گرد آوری اطلاعات ( شواهد ۱(  :

تجزیه و تحلیل داده ها:

خلاصه یافته های اولیه:

چگونگی اجرای راه جدید:

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲):

منابع :

.

قیمت این پروژه  : ۲۰۰۰ تومان   

Image result for blinking arrow down+gif

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *