پروژه آمار نمرات دانش آموزان ۳ کلاس

آمار نمرات دانش آموزان ۳ کلاس

دسته :

دبیرستانیها

نوع فایل:

word

توضیحات:


توضیحات :

پروژه آمار نمرات دانش آموزان سه کلاس – جامعه آماری ما یک کلاس تجربی ۲۱ نفره، یک کلاس انسانی ۲۲ نفره و یک کلاس انسانی ۲۱ نفره است. 


این شامل کلیه موارد زیر می باشد :

– رسم فراوانی

– رسم نمودارهای میله ای

و چند بر

– نمودار دایره ای

– نمودار جعبه ای

– محاسبه

 و …

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

جوامع بشری از ابتدا تا کنون برای برقراری ارتباط با یکدیگر از ابزارهای متعددی استفاده می کردند که در این میان زبان تنها وسیله ای است که می توان از طریق آن پیچیده ترین مفاهیم را به شکلی ساده وکامل انتقال داد. اما نکته ای که در اینجا به ذهن خطور می کند این است که مردم سراسر این کره خاکی با زبان های مختلفی با هم صحبت می کنند واین موضوع خود برقراری ارتباط میان جوامع مختلف را مشکل می سازد.پس باید زبانی مشترک در سراسر دنیا وجود داشته باشد تا مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن استفاده کنند.در طی سالیان اخیر بنا به دلایل مختلف زبان انگلیسی بدین منظور برگزیده شده و امروزه در فعالیت های مختلف به عنوان ابزار اصلی انتقال مفاهیم به کارگرفته می شود.از این رو اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در جهان کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز نیز با گسترش ارتباطات بین جوامع مختلف بر اهمیت آن افزوده می شود.

یکی از تفاوت های زبان انگلیسی با سایر زبان ها این است که تعداد افراد بیشتری به این زبان آشنایی دارند و طبق آمار تقریبا ۴۴۳ میلیون نفر در دنیا انگلیسی صحبت می کنند حال آنکه فقط ۱۲۱ میلیون نفر به زبان فرانسه و ۱۱۸ میلیون نفر به زبان آلمانی صحبت می کنند.دیگر اینکه در میان تمامی زبان های دنیا آسن ترین زبان برای یادگیری انگلیسی است.دیگر تفاوتی که کار ما را برای یادگیری این زبان راحت تر می کند فراوانی ابزارهای آموزشی مختلف از قبیل کتاب- نرم افزارو… در این زمینه می باشد.

در این پروژه آماری سعی شده است نمرۀ زبان سه کلاس در یک مدرسه را مورد ارزیابی قرار دهیم. بنابراین جامعه آماری ما یک کلاس تجربی ۲۱ نفره، یک کلاس انسانی ۲۲ نفره و یک کلاس انسانی ۲۱ نفره است که البته نمره های همۀ دانش آموزان هر سه کلاس را به صورت یک جامعۀ ۶۴ نفری مورد بررسی قرار داده ایم نمره های این سه کلاس به ترتیب عبارتند از :

کلاس تجربی :

۱۹ـ ۱۸ـ ۱۸ـ ۱۸ـ ۱۸ـ ۱۸ ـ ۱۵ـ ۱۴ ـ ۱۴ـ ۱۴ ـ ۱۴ ـ ۱۴ ـ ۱۳ ـ ۱۳ـ ۱۲ ـ۱۲ ـ ۱۲ ـ ۱۲ ـ ۱۱ ـ ۱۱ ـ ۱۰

کلاس انسانی (الف) :

۱۵ـ ۱۵ـ ۵/۱۴ـ ۱۴ ـ ۵/۱۳ـ ۱۳ ـ ۱۲ـ ۵/۱۱ ـ ۱۱ ـ ۱۱ ـ ۱۰ ـ ۱۰ـ ۱۰ ـ۱۰ ـ ۵/۹ ـ ۵/۸ـ ۵/۸ـ ۵/۴ ـ ۵/۴

۱۷ـ ۱۷ـ ۱۶        .

کلاس انسانی (ب) :

۱۷ـ ۱۶ـ ۱۵ـ ۱۵ـ ۱۵ـ ۱۴ ـ ۱۴ـ ۱۴ ـ ۱۴ـ ۱۴ ـ ۱۳ ـ ۱۱ ـ ۱۱ ـ ۱۱ـ ۱۰ ـ۱۰ ـ ۸ ـ ۷ ـ ۷ ـ ۵ ـ ۵

با در نظر گرفتن این سه کلاس به صورت یک جامعه آماری داده ها به صورت زیر می باشند :

۱۲ـ ۱۱ـ ۱۲ـ ۱۵ـ ۵/۹ ـ ۱۰ ـ ۱۴ ـ ۱۴ـ ۱۸ ـ ۱۵ ـ ۱۰ ـ ۱۴ ـ ۱۹ ـ ۱۷ـ ۱۷ ـ ۵ ـ ۵/۴ ـ ۱۱ ـ ۵ ـ ۵/۴ ـ ۱۰

۱۶ـ ۱۵ـ ۱۳ـ ۱۰ ـ ۱۸ ـ۱۴ ـ ۱۵ـ ۵/۸ ـ  ۱۵ ـ ۷ ـ ۱۴ ـ ۱۴ ـ ۱۳ ـ ۱۱ـ ۱۱ ـ ۵/۱۴ ـ ۱۸ ـ ۱۸ ـ ۱۲ ـ ۱۴ ـ ۱۰

۷ـ ۱۱ ـ ۱۲ ـ۱۴ ـ ۵/۱۳ ـ ۱۷ ـ ۱۵ ـ۱۰ـ  ۱۴ـ  ۸ ـ ۱۴ـ ۱۴ ـ ۱۶ ـ ۵/۸ ـ ۱۰ـ ۱۳ ـ ۱۸ ـ ۱۳ـ ۵/۱۱ ـ ۱۲ـ ۱۱

۱۱ـ ۷        .

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 



توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *