پروژه آمار علاقه مندی به خیاطی

دسته :

دبیرستانیها

نوع فایل:

word

توضیحات:


توضیحات :

علاقه مندی به خیاطی – جامعه آماری این تحقیق ۵۰ نفر می باشد.  


این پروژه آماری شامل کلیه موارد زیر می باشد :

– رسم

– نمودار مستطیلی و چند بر

– نمودار دایره ای

– محاسبه

– محاسبه ضریب تغییرات  و …

علاقمندی  به خیاطی

خیاطی عبارت است از این که جسم دو بعدی را که پارچه می باشد روی جسم سه بعدی که بدن است بنشانیم ، در نتیجه کیس هایی پیدا خواهد شد که اگر این کیس ها توسط ساسون خیاطی با دقت و مهارت و اطلاعات کامل گرفته شود لباس با زیبایی به تن خواهد نشست ، این است کار هنر خیاطی .

– لباس پوشیدن پدیده ای است که تقریبا به اندازه طول تاریخ بشر سابقه دارد . همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی طی قرون متمادی پیشرفتهای چشم گیری در زمینه تولید پوشاک به وجود آمده است . انسان اولیه که با دوخت و دوز آشنایی نداشت برای پوشاندن بدن خود از پوست حیوانات و برگ درختان استفاده می کرد . سال ها بعد انسان توانست با استخوان پرندگان و ماهی ها ، و نی های باریک خیزیران سوزن بسازد و پوست حیوانات را به هم بدوزد و از آن ها لباس تهیه کرد . احتیاج مبرم بشر به لباس باعث پیشرفت سریع آن ها شد و هر قومی برای خود لباس خاصی به وجود آورد که با فرهنگ آداب و رسوم ان قوم سازگاری داشت .

مدارک و شواهد به دست آمده از حفاری ها ، و نقاشی ها درون غار ها و سنگ نبشته ها نشان دهنده سنت اعتقادات و پوشش هر دوره است . آثاری که در حدود پنج هزار سال قبل از میلاد به دست امده نمایانگر شکل لباس خانم های یونان قدیم است که از یک پارچه بریده نشده درست شده است . دو طرف این لباس دارای درز و روی آن با بندی ( کمر ) بسته می شد و به شکل بلوز و دامن به نظر می رسید . قسمت سرشانه را که پهن بود به وسیله ی سنجاق های مخصوص جمع می کردند . بلندی لباس به سلیغه ی خود ان ها بستگی داشته است . به هر صورت لباس سایر مظاهر تمدن به سوی تکامل سیر کرد و متناسب با شرایط اقلیمی ، اقتصادی ، تکنولوژی ، مذهب ، سلیقه و اداب و رسوم اجتماعی هر روز به رنگی در امد تا امروز که شاهد ان هستیم .

با در نظر گرفتن نظر سنجی از ۵۰ نفر از افراد جامعه (…) اعداد و ارقام زیر به دست آمده اند :

۲۱ـ ۱۷ـ ۲۳ ـ ۲۳ ـ ۲۴ ـ ۲۵ ـ ۱۸ـ ۲۳ ـ ۱۵ ـ ۱۹ ـ ۱۲ ـ ۱۷ ـ ۲۳ ـ ۲۹ ـ ۶۱ ـ ۱۸ ـ ۲۹ ـ ۱۳ ـ ۱۷ ـ ۲۰

۳۴ ـ ۴۸  ـ ۲۴ ـ ۲۱ ـ ۲۲ ـ۲۲ ـ ۲۴ ـ۲۱ ـ ۳۸ ـ ۱۷ ـ ۱۴ ـ ۲۰ـ ۲۴ ـ ۲۶ ـ ۱۵ ـ ۵۰  ـ ۱۳ ـ ۲۹ ـ ۱۶ ـ ۱۲

۱۴ ـ ۱۷ـ ۲۱ ـ ۳۰ ـ ۲۰ ـ ۲۹ـ ۲۲ـ ۲۳ ـ ۳۹ ـ ۴۲         .

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 

 

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *