پروژه آمار درباره استرس و آثار آن

پروژه آمار درباره استرس و آثار آن

دسته :

دبیرستانیها

نوع فایل:

word

توضیحات:


توضیحات : 

پروژه آمار استرس و آثار آن   – جامعه این تحقیق ۵۰ نفر می باشد. 

این شامل کلیه موارد زیر می باشد :

– رسم

– نمودار و چند بر

– نمودار ساقه و برگ

– نمودار جعبه ای

واریانس

– محاسبه ضریب تغییرات  و … 

 

استرس چیست؟
استرس فشار و فرسایش بدن به هنگامی است که با محیط پیوسته در حال تغییر سازگار شویم. چنین تغییراتی آثار جسمانی و هیجانی بر ما می‌گذارد و می‌تواند احساسات مثبت یا منفی ایجاد کند. در صورت مثبت بودن ، اثرات استرس ما را ناگزیر به عمل می‌کند، هوشیاری تازه و چشم انداز مهیج جدیدی برای ما به ارمغان می‌آورد.

آثار منفی استرس احساس بی اعتمادی ، طرد ، خشم و افسردگی می‌آفریند که این احساسات به نوبه خود به مشکلاتی مانند سردرد ، ناراحتی معده ، جوش و خارش پوست ، بی‌خوابی ، زخم معده ، فشار خون بالا ، بیماری قلبی و سکته مغزی می‌انجامد. مرگ یک عزیز ، تولد یک کودک ، ارتقای شغلی یا ایجاد یک رابطه جدید استرس به دنبال می‌آورد. چون این تغییرات ما را مجبور به سازگاری مجدد با زندگی خود می‌کند. سازگاری با شرایط متغیر ، بسته به نوع واکنش ما می‌تواند کمک کننده یا آسیب رساننده باشد.
چگونه می‌توان استرس را از زندگی خود حذف کرد؟
استرس مثبت بر تازگی و ابتهاج زندگی می‌افزاید. همه ما با تحمل میزان معینی از استرس زندگی می‌کنیم. سر رسیدن مهلت ، رقابتها ، برخوردها و حتی ناکامی‌ها و نگرانی‌ها به زندگی‌ها عمق و غنا می‌بخشد. هدف ما حذف استرس نیست، بلکه فراگیری چگونگی استفاده از آن به منظور کمک به خود است.

استرس کمتر از حد ، عامل خمودگی است و در ما احساس خستگی و رخوت بر جای می‌گذارد. از سوی دیگر ، استرس مفرط تنش ایجاد می‌کند. آنچه ما بدان نیازمندیم، یافتن سطح بهینه و مطلوبی از استرس است که ما را برمی‌انگیزد، ولی ما را در خود غرق نمی‌کند.

با  گرفتن  تست استرس از  ۵۰  نفر از افراد جامعه (شهر…) اعداد و ارقام زیر به دست آمده اند :

۲۱ـ ۱۷ـ ۲۳ ـ ۲۳ ـ ۲۴ ـ ۲۵ ـ ۱۸ـ ۲۳ ـ ۱۵ ـ ۱۹ ـ ۱۲ ـ ۱۷ ـ ۲۳ ـ ۲۹ ـ ۶۱ ـ ۱۸ ـ ۲۹ ـ ۱۳ ـ ۱۷ ـ ۲۰

۳۴ ـ ۴۸  ـ ۲۴ ـ ۲۱ ـ ۲۲ ـ۲۲ ـ ۲۴ ـ۲۱ ـ ۳۸ ـ ۱۷ ـ ۱۴ ـ ۲۰ـ ۲۴ ـ ۲۶ ـ ۱۵ ـ ۵۰  ـ ۱۳ ـ ۲۹ ـ ۱۶ ـ ۱۲

۱۴ ـ ۱۷ـ ۲۱ ـ ۳۰ ـ ۲۰ ـ ۲۹ـ ۲۲ـ ۲۳ ـ ۳۹ ـ ۴۲         .

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و آنی فایل پس از پرداخت. 



توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *