عنوان

+

پاورپوینت

پاورپوینت مقایسه شرکت هواپیمایی امارات وایران ایر

فهرست /چکیده

+

۱-“حراج معکوس” این اصطلاح را زمانی به کار میبریم که مشتریانی که نسبت به قیمت حساس هستند برای کالاها و محصولات شما قیمت گذاری میکنند یعنی آنها پیشنهاد قیمت میدهند و اگر شما به عنوان فروشنده یا صاحب کالا قیمت را پذیرفتید کالا به فروش میرسد. شرکت هواپیمایی                       از این روش برای جلب بیشتر مشتری استفاده میکند مخصوصا مشتریانی که نسبت به قیمت حساس ترند.
۲-“متعادل سازی حجم تقاضا” این مدلی است که شرکت                 از آن استفاده میکند به گونه ای که تمام خریداران و فروشندگان را در فضای مجازی کنار هم گردآوری کرده و رقابت بین فروشندگان را بالا میبرد در این صورت فروشندگان و خریداران مثل یک بازار شلوغ به دنبال سود بیشتر هستند.
۳-“کاهش قیمت برای سود بیشتر” این مدلی از تجارت است که برخی شرکت ها با هدف قرار دادن بازار محصولات خود را در ابتدا با قیمت اندک به فروش میرسانند تا سریع تر تحول و پیشرفت داشته بتوانند برند خود را به اندازه ی کافی معروف کنند پس از راه اندازی یک خط تولید و شناساندن خود به مشتری حال به سراغ افزایش قیمت در محصولات خود میروند و چون مشتری کیفیت محصول را میداند با اندکی افزایش قیمت باز هم همین کالا را خریداری میکند. این روش بیشتر برای سرمایه گذارانی است که میخواهند سریع پیشرفت کنند و محصول خود را وارد بازار کنند.
۴- “تجارت مدرن” این نوع از تجارت مورد استفاده ی همه است که در آن از تکنولوژی برای برقراری ارتباط با مشتریان یا ارائه خدمات بهتر به آنها استفاده میشود اصولا تکنولوژی به مدرن کردن زندگی و کار کمک کرده است بنابراین استفاده از آن در تجارت یا حتی راه اندازی تجارتی که خود در حوزه ی تکنولوژی است طرفداران زیادی دارد چون تکنولوژی برای آسان کردن زندگی و خدمت رسانی بهتر مورد استفاده قرار میگیرد.
۵-“محصولات گران قیمت” هم همان محصولاتی هستند که باید با کیفیت شان هماهنگی قیمت داشته باشند. اینگونه روشها برای کالاهای لوکس یا کالاهایی که در زندگی مورد نیاز اساسی قرار میگیرند مورد استفاده کارخانه هایی است که برای محصول بهتر و با دوام تر با یکدیگر رقابت میکنند به همان میزان افزایش قیمت باید افزایش کیفیت و درجه یک بودن کالا در نظر گرفته شود.

======