دانلود مقاله واکنش هک Mizoroki-Heck reaction

 

تعداد صفحات:

۱۱ (یازده )

دسته :

شیمی

نوع فایل:

Word

توضیحات:


مقدمه :

(به انگلیسی: Richard F. Heck) (متولد ۱۵ آگوست ۱۹۳۱) شیمیدان آمریکایی الاصل است که شهرتش را مدیون فعالیت برای ساخت مولکول‌های پیچیده از فلز پالادیم کاتالیزور شده از طریق پیوند با سنتزهای آلی است که مشهور به واکنش هک
می‌باشد. او و آکیرا سوزوکی به همراه ای ایچی نگیشی برندۀ جایزه نوبل شیمی سال ۲۰۱۰ شدند.

ریچارد فرد هک در دانشگاه کالیفرنیا لوس‌انجلس ( UCLA)در رشته شیمی تحصیل کرد. بعد از آن مدرسه پلی‌تکنیک فدرال زوریخ در سوئیس کار کرد. بعد از آن مجدداً به کار در دانشگاه یوسی ال ایپرداخت. آخرین سمت او قبل بازنشستگی استادی در دانشگاه دلور بود.

واکنش هک
واکنش هک که (Mizoroki-Heck reaction) هم گفته می شود یک واکنش شیمیایی بین یک هالو هیدروکربن اشباع نشده و یک الکین در حضور باز و کاتالیزور آلی فلزی پالادیوم است که منجر به تشکیل یک الکین استخلافی می شود .
اهمیت این واکنش در این است که در یک مرکز مسطح انجام می شودواین اساس واکنشی بود که جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۰ را از آن ریچارد هک و دو شیمیدان ژاپنی کرد .

.

دانلود مقاله واکنش هک Mizoroki-Heck reaction

دانلود مقاله واکنش هک Mizoroki-Heck reaction

 

(فایل کامل این پروژه ۱۱ (یازده) صفحه word همراه با منابع و ماخذ می باشد.)

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 

 


واکنش هک Mizoroki-Heck reaction

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *