هوش مصنوعی در رباتیک

قیمت :   ۲۰۰۰  تومان ( دو هزار تومان )

تعداد صفحات:

۱۸  ( هیجده )

دسته :

کامپیوتر و IT

نوع فایل:

Word

توضیحات:


فهرست مطالب :

مقدمه

شاخه ها و کاربردهای هوش مصنوعی

تازه های هوش مصنوعی

نتیجه گیری

فهرست منابع

 

چکیده :

هوش مصنوعی مجموعه پیچیده ای از فرایند هاست که درک حسی را به فعلیت میرساند و دارای سه مرحله اساسی ادراک ،شناخت و عمل، موسوم به چرخه هوش مصنوعی می باشد.ادراک ورودی اطلاعات و شناخت پردازش بر روی اطلاعات بدست آمده و قبلی و عمل هم مبدل تصمیمات به سیگنال ها می باشد.
ممکن است هوش مصنوعی را در حال حاضر مضحک و خیلی ابتدایی توصیف کرد ولی اعمالی که برگرفته از هوش بشری است و توسط قطعاتی انجام می پذیرد بسیار جالب می باشد سال ۱۹۴۲ م: کلمه رباتیک اولین بار توسط ایزاک آسیموف در یک داستان کوتاه ارائه شد. ایزاک آسیموف (۱۹۲۰-۱۹۹۲) نویسنده کتابهای توصیفی درباره علوم و داستانهای علمی تخیلی است. ایزاک آسیموف (ران اروند) را منتشر کرد و در آن قوانین سه‌گانه رباتیک را تعریف کرد. هدف رباتیک اتصال هوش از ادراک به رفتار می باشد. رباتیک در اکثر مواقع در حوزه مهندسی برق ،مهندسی مکانیک و مهندسی رایانه کاربرد دارد. (نوریگ.۱۳۹۱)

کلمات کلیدی : رباتیک-هوش مصنوعی-کنترل ربات-هوش مصنوعی در رباتیک-رباتهای هوشمند-برنامه ریزی هوشمند

 

(فایل کامل این پروژه ۱۸ (هیجده ) صفحه word همراه با منابع و ماخذ می باشد.)

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 


هوش مصنوعی در رباتیک

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *