راهنمای ساخت وبلاگ

راهنمای ساخت

قیمت :
۲۰۰۰ تومان ( دو هزار تومان )

تعداد صفحات:

۲۰ ( بیست)

دسته :

کامپیوتر و IT

نوع فایل:

Word

توضیحات:


مقدمه :

راهنمای ساخت وبلاگ
یکی از پدیده‌های جدید و تأثیرگذار در حیطه اینترنت، وبلاگ می‌باشد. در سالهای اخیر این پدیده انقلابی در اینترنت و فرهنگ استفاده از آن به وجود آورده است. دلیل این امر قابلیت‌هایی است که در وبلاگ‌ها نهفته است.
مهمترین قابلیت که تفاوت عمده وبلاگ و سایت نیز به حساب می‌آید این است که ایجاد یک وبلاگ احتیاج به تخصص و دانش خاصی ندارد و همین امر باعث شده است که افراد زیادی به وبلاگ‌نویسی روی بیاورند.
در میان این افراد می‌توان طیف بسیار گسترده‌ای از افراد را مشاهده کرد. از پزشک و پرستار گرفته تا روزنامه‌نگار و دانشجو. تفاوت دیگر، رایگان بودن ایجاد و استفاده از وبلاگ‌هاست که این تفاوت نیز نقش بسیار مهمی در استقبال افراد و بخصوص جوانان از
این پدیده دارد.
همین استقبال گسترده باعث شده اطلاعات و مطالب بسیار مفیدی از این رهگذر به عرصه اینترنت افزوده شود. اطلاعاتی که ما تا پیش از این به علت ناآشنایی این اقشار با طراحی صفحات وب، از آنها محروم بوده‌ایم. این پدیده بخصوص در ایران با استقبال
گسترده‌تری مواجه شده است.
یک تفاوت دیگر بین وبلاگ‌ و سایت‌های معمولی،‌پویا بودن وبلاگ‌ها است. اکثر سایت‌ها ماهیتی ایستا و ساکن دارند و معمولاً به سرعت تغییر نمی‌کنند یا اگر تغییر کنند، بخش کوچکی از آنها تغییر می‌کند (به استثنای سایتهای خبری و برخی سایتهای دیگر).
ولی اگر پس از ده روز به یک وبلاگ فعال مراجعه کنید، ممکن است اثری از نوشته‌های قبلی نبینید زیرا وبلاگ‌ها ماهیتی پویا و روزآمد شونده دارند و به تبع همین ماهیت، بازدیدکنندگان وبلاگ‌ها هم بسیار بیشتر و در فواصل زمانی کمتر به وبلاگ‌ها سر می‌زنند (من بعضی از وبلاگ‌ها را هر روز می‌خوانم).
در هر حال رشد این پدیده بخصوص در ایران نشانه‌ای میمون از یک رویکرد مثبت به علم و دانش و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران است. من این رشد را به فال نیک گرفته و می‌کوشم سهمی (هر چند اندک و دیرهنگام) در اوج‌گیری این پدیده داشته باشم. من در
این نوشته قصد دارم روش ایجاد، ارسال مطالب و همه کارهایی که دانستن آنها برای داشتن یک وبلاگ، لازم و مفید است را شرح دهم.

وبلاگ چیست؟
وبلاگ پدیده‌ای نوپا در عرصه اینترنت است و بیش از دو سال از پیدایش آن نمی‌گذرد. وبلاگ () – که به آن بلاگ (Blog) نیز اطلاق می‌شود – ترکیبی است از دو کلمه web (به معنی شبکه جهانی) و log (به معنای گزارش روزانه یا روزنوشت) و به یاد
داشتهایی گفته می‌شود که توسط یک یا چند نفر بصورت روزانه، هفتگی یا گاه به گاه نوشته شده و در عرصه اینترنت قرار می‌گیرد.
هر فردی که به اینترنت دسترسی داشته باشد و مطلبی برای نوشتن داشته باشد می‌تواند بطور رایگان (یا در صورت تمایل با صرف هزینه)، صاحب یک وبلاگ شود. مطالبی که در وبلاگ نوشته می‌شوند ممکن است خاطرات شخصی، خبر، مقالات علمی و هرگونه مطالب قابل نگارشی‌باشند. علاوه‌بر این نظرات خوانندگان وبلاگ‌ها نیز جزء مطالب وبلاگ محسوب می‌شود.


چگونه یک وبلاگ بسازیم
روش‌های متعددی برای ساخت وبلاگ وجود دارد.

فایل کامل این تحقیق ۲۰ صفحه بصورت ورد WORD مرتب و فونت بندی شده می باشد.
در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنلاین پروژه

 

 راهنمای ساخت وبلاگ

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *