عنوان پروژه

+

دانلود

 

توضیحات

+

پاورپوینت بتن کامپوزیتی شامل دو بخش می باشد، بخش اول به معرفی بتن کامپوزیتی پرداخته شده و بخش دوم آن تاریخچه ادواری بتون و سیمان مورد مطالعه قرار گرفته است.

.

مقدمه :
بتون‌ رایجترین مصالح‌ صنعت ساختمان محسوب می‌شود و استفاده از بتون در ساخت پل‌ها، راه‌ها، سدها و تقریبا در تمامی‌ سازه‌ها روز به روز در حال افزایش است. بنابراین هم نیاز به داشتن فناوری برتر در این زمینه ضروری است و هم نیاز به بتون‌های سبک با مطلوب‌ترین خواص و بیشترین کارایی، مهم‌ترین کمبود در این حوزه به شمار می رود.
از سوی دیگر، در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران، انفجاری در زمینه تولید و مصرف مواد پلاستیکی مثل نایلون‌ها و ظروف یکبار مصرف رخ داده و روز به روز در حال بیشتر شدن است، از این‌رو، تولیداتی مثل کامپوزیت بتونی ماسه و پلاستیک که با حداقل هزینه ممکن و با هدف بهبود اکوسیستم توسط بازیافت بهینه مواد ضایعاتی صورت می‌گیرد، ارزشمندتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.
تعریف بتن کامپوزیتی: بتن کامپوزیتی از ۲ ماده اصلی ماسه بادی و پلاستیک‌های ضایعاتی مانند بطری‌های نوشابه درست می‌شود که به دلیل وفور منابع مواد اولیه، هزینه تولید این نوع بتون از دیگر مواد ساختمانی به نسبت ویژگی‌های آن، بسیار پایین‌تر خواهد بود.

.

فهرست مطالب :
مقدمه
بتن کامپوزیتی چیست؟
مراحل ساخت بتن کامپوزیتی
مقاومت بتون کامپوزیتی در چه حدی است؟
ویژگی های شاخص بتون کامپوزیتی چیست؟
مزایای بتون کامپوزیتی نسبت به سایر بتن ها
ارزش اقتصادی بتون کامپوزیتی چقدر است؟
تاریخچه ادواری بتون و سیمان

پاورپوینت آماده برای درس های بتن و مواد و مصالح

عنوان: بتون کامپوزیتی

========================================================