مقاله معرفی ۱۰ شرکت برتر خودروسازی دنیا

 مقاله معرفی ۱۰ شرکت برتر خودروسازی دنیا

قیمت :
۱۴۰۰ تومان (یکهزار و چهارصد تومان )

دسته :

نوع فایل:

Word

توضیحات:


مقدمه :

معرفی ۱۰ شرکت برتر خودروسازی دنیا
، فورد، ، ، و دهها عنوان معتبر دیگر؛ اینها نامهایی هستند که با خود کلماتی نظیر خلاقیت، ظرافت، امنیت، زیبایی و و بعضی اوقات تجمل گرایی را به یدک می کشند و محصولات و طرحهایشان همیشه تحسین عموم و کارشناس حوزه ی حمل و نقل را برانگیخته است.

#۱ –
مرسدس بنز، که در فارسی بیشتر به بنز معروف است؛ نام خودروهای ساخت شرکت دایملر(Daimler AG) کشور آلمان است. این شرکت ادامه ی یکی از قدیمی‌ترین سازنده های خودرو در جهان است. گوتلیب دایملر و کارل بنز، دو مخترع آلمانی بودند که موتور چهار زمانه را اختراع کردند و پس از مدتی کار مستقل، شرکت دایملر-بنز را در سال ۱۹۲۶ تأسیس کردند و محصولات خود را به پیشنهاد نخستین نماینده فروش خود، مرسدس گذاشتند که از نام دختر این نماینده گرفته شده بود.

#۲ –
ب ام و (BMW) که کوتاه شدهٔ عبارت آلمانی Bayerische Motoren Werke AG است، یک کمپانی مستقل آلمانی و از تولید کنندگان بنام خودروی سواری و موتورسیکلت در جهان است. این کمپانی صاحب کمپانیهای رولز رویس (Rolls-Royce) و مینی (MINI) است ، و سابق بر این کمپانی روور(Rover) را نیز در اختیار داشته‌است. شرکت ب ام و سازندهٔ ماشین‌ های لوکس و با کیفیت است و شرکت مادر کارخانه‌هایی نظیر رولز رویس و مینی می‌باشد. در ابتدا کار خودش را با ساخت موتورهای هواپیما آغاز کرد. در سال ۱۹۲۳ شروع به تولید موتور سیکلت کرد و در سال ۱۹۲۹ آغاز به تولید اتومبیل نمود. آرم دایره‌ای این شرکت نیز نشاندهنده و یادبود ملخ هواپیماهای تولیدی در سال‌های اولیه تاسیس شرکت میباشد.

#۳ –
فراری یک کارخانه سازنده خودرو در ایتالیا می باشد. این کمپانی تحت مالکیت کمپانی بزرگ فیات (FIAT)میباشد، خودروهای این کمپانی به اصطلاح «ابَرخودرو» هستند و از سرعت و قیمت بالایی برخوردارند . سریعترین مدل این کمپانی F50 GT1 است که قادر است با ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این کمپانی توسط آقای انزو فراری پایه گذاری شد و در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می نمود. فراری در ایتالیا معروف به اسب رام نشدنی است. داشتن یکی از آنها آرزوی خیلی ها می باشد. این کمپانی در مسابقات اتوموبیل رانی فورمول یک هم بسیار معروف است و خودروهای مخصوص F1 را هم تولید می کند.

#۴ –
شرکت خودروسازی فورد سومین تولید کننده بزرگ خودرو در سراسر جهان است. این کمپانی توسط هنری فورد معروف و سخت کوش در سال ۱۹۰۳ میلادی در دیترویت میشیگان با هدف تولید خودروهای ارزان قیمت تأسیس شد؛ شرکت فورد تولیدکننده خودروهای پرطرفدار لینکلن است، و صاحب یک سوم امتیاز خودروهای مزدا می‌باشد. علاوه بر این، کمپانی فورد در طول دهه اخیر از پیشتازان صنعت خودرو سازی در جهان بوده است. این کمپانی هم اکنون دارای ۲۸۰۰۰۰کارکن تمام وقت در سراسر جهان است.

 

فایل کامل این تحقیق ۱۴ صفحه بصورت ورد WORD می باشد.
در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنلاین پروژه

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *