مقاله لیزر درمانی

 مقاله

قیمت :
۱۰۰۰ تومان ( یکهزار تومان )

دسته :

پزشکی و سلامت

نوع فایل:

Word

توضیحات:


مقدمه :

لیزر درمانی

؟
لیزر درمانی در طیف وسیعی از درمان های پوست و زیبایی مفید می باشد. واژه  به جای عبارت Light Amplification by stimulated Emission of Radiation به معنای تشعشع تولید شده توسط تقویت کننده های نوری می باشد. در لیزر درمانی از اشعه نورانی با شدت زیاد و طول موج ویژه استفاده می شود. این نور از میان لایه بیرونی پوست شما می گذرد و در یک محل ویژه وابسته به شرایط درمان شما جذب می گردد.

لیزر درمانی در موارد زیر موثر می باشد:

ضایعات عروقی
ضایعاتی که به خوبی تشخیص داده شده اند و دارای خون هستند، به طور معمول به لیزر درمانی جواب می دهند. این ضایعات شامل عروق خونی ناخواسته (مویرگ های پاره شده) در صورت و لکه های بعد از تولد مانند لکه های Port wine می باشند. تعداد درمان های لیزری مورد نیاز، بسته به اندازه ضایعه، بین ۲ تا ۱۰ بار یا بیشتر می باشد. تاثیر نیروی جاذبه در جریان خون سیاهرگ های ساق پا باعث می شود که آنها به لیزر درمانی جواب ندهند که معمولا بهتر است با اسکلروتراپی درمان شوند. در این روش محلول ویژه ای در سیاهرگ های ناخواسته تزریق می گردد که موجب ناپدید شدن و کوچکتر شدن آنها می گردد.

ضایعات رنگین پوست
این ضایعات قابل درمان شامل کک مک ها، نقاط پوستی ناشی از سالخوردگی و یا اختلالات کبد (Solar Lentigos) و نقاط قهوه ای کمرنگ (Cofe au lit spots) می باشند.  مدت لیزر درمانی جهت برطرف شدن ضایعات رنگین از بدن، ۶ هفته یا بیشتر می باشند.

تاتو
اساس پاک کردن تاتو با برداشتن ضایعات رنگی یکسان است ولی طول موج اشعه نورانی، براساس جوهرهای رنگین گوناگونی که در تاتو استفاده می شود متفاوت است. به طور معمول، جوهرهای تاتو خانه ساز هندی و تاتوهای سیاه بیشتر به پاک کردن با لیزر پاسخ می دهند. تاتوهای سفید به طور معمول به درمان جواب نمی دهند.

سایر مباحث این تحقیق :

برداشتن مو

علایم سالخوردگی در پوست

و

روش استفاده از

فایل کامل این تحقیق ۹ صفحه بصورت ورد WORD می باشد.
در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنلاین پروژه


توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *