دانلود پروژه کارآفرینی بازیافت مواد، تولید نایلون و چاپ روی آن

دانلود کارآفرینی بازیافت مواد، تولید نایلون و چاپ روی آن

قیمت : ۵۰۰۰  تومان ( پنج هزار تومان)

دسته :

پروژه کارآفرینی

توضیحات :

بازیافت به آماده‌سازی مواد برای استفادهٔ مجدد گفته می‌شود.
بازیافت از به‌هدررفتن منابع سودمندوسرمایه های ملی جلوگیری می‌کند و مصرف مواد خام و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. با این ، تولید گازهای گلخانه‌ای نیز کاهش می‌یابد. بازیافت مهم‌ترین مفهوم در مدیریت پسماند است.
[www.zayeat.com]عنوان پیوندمرکز اطلاعات ضایعات و بازیافت ایران
منشاء مواد بازیافتی یا به عبارتی بازیافتنی‌ها، بیشتر، منازل مسکونی و صنایع هستند. برای آسان‌تر کردن امر بازیافت معمولاً‌دو نوع جداسازی مواد صورت می‌گیرد که «تفکیک در مبدأ» و «تفکیک در مقصد» نام دارند. تفکیک در مبدأ در سطح شهر و خیابان‌ها و فروشگاه‌ها از طریق سبدها و سطل‌های جداسازی مواد انجام می‌شود ولی برای تفکیک در مقصد مکان ویژه‌ای به نام مرکز بازیافت مواد در نظر گرفته شده‌است.
در مرکز بازیافت مواد بازیافتی و غیر قابل بازیابی دسته‌بندی می‌شوند.
بسیاری از فروشگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ مواد زاید مانند قوطی‌های کنسرو، بطری‌های شیشه‌ای و روزنامه‌های باطله را به منظور بازیافت از مشتری بازخرید می‌کنند.

این پروژه در بخش اول به توضیحات و مفاهیم بازیافت مواد و همچنین بررسی صنعت چاپ و نحوه ی ارتباط این دو بخش (بازیافت و صنعت چاپ روی نایلون) می پردازد و در ادامه و بخش دوم پروژه به شرح و نحوه ی اجرای این پروژه و برآورد هزینه لازم، سرمایه، نیروی انسانی و … پرداخته شده است . 

 

پروژه کارآفرینی بازیافت مواد، تولید نایلون و چاپ روی آن

 در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *