آشنایی با تکنولوژی‌های SAN و NAS

آشنایی با تکنولوژی‌های SAN و NAS

قیمت :   ۳۲۰۰ تومان ( سه هزار و دویست تومان )

تعداد صفحات:

۲۵  ( بیست و پنج )

دسته :

کامپیوتر و IT

نوع فایل:

Word

توضیحات:


فهرست مطالب :

؟

؟

پروتکل های مشهور مورد استفاده در تکنولوژی NAS

شبکه ذخیره سازی (SAN)

مزایای SAN

سیستم های ذخیره سازی انبوه داده

روش های مختلف ذخیره سازی

شبکه ذخیره سازی (SAN)

جمع بندی

منابع

چکیده :

SAN مخفف Storage Area Network است. SAN تکنولوژی منحصر به فردی است که مجموعه‌ای از سرورها را پوشش می‌دهد. در این تکنولوژی فضای Hosting منحصر به یک سرور نخواهد بود و اطلاعات روی Hard Drive‌ های داخلی سرور ذخیره نمی‌شوند، بلکه این فضای ذخیره‌سازی در خارج از سرور ورودی یک شبکه ذخیره اطلاعات قرار می‌گیرد. این تکنولوژی علاوه بر اینکه به سادگی قابلیت گسترش فضا و پهنای باند مصرفی را ایجاد می کند به دلیل استفاده از سرورهای مختلف که شبکه ذخیره داده‌ها را کنترل می‌کنند. امکان استفاده از سرویسهای ناهمگن را در یک Plan واحد امکانپذیر می سازد.Hosting نیاز امروز کاربران اینترنتی به فضاهای بزرگتر و سرویسهای پیچیده تر SAN را به عنوان یکی از جدید ترین تکنولوژی‌های مطرح ساخته است.

NAS چیست؟
انباره (Storage) ذخیره سازی متصل به شبکه (Nas) دستگاهی است که به صورت اشتراکی در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه، با استفاده از NFS (سیستم فایلی شبکه ای مختص یونیکسی)، CIFS (سیستم فایلی شبکه ای مختص محیط های ویندوزی)، FTP، HTTP و سایر پروتکل ها با اجزای شبکه ارتباط برقرار می کند. وجود NAS در یک شبکه برای کاربران آن شبکه افزایش کارایی و استقلال از سکو را به ارمغان می آورد، گویی که این انباره مستقیما به کامپیوتر خودشان متصل است.

(فایل کامل این پروژه ۲۵(بیست و پنج) صفحه word همراه با منابع و ماخذ می باشد.)

در تمامی ساعات شبانه روز >> پرداخت آنلاین و دانلود آنی فایل پس از پرداخت. 


آشنایی با تکنولوژی‌های SAN و NAS

توجه مهم :

*دوست عزیز در صورت نداشتن رمز پویا یا قطع بودن درگاه بانکی ، لطفا نام پروژه درخواستی خود را جهت هماهنگی برای دریافت شماره کارت واریزی و دریافت لینک دانلود، به واتساپ پشتیبانی سایت  ۰۹۳۹۲۷۶۱۶۳۰  ارسال کنید *(از ساعت ۸ الی ۲۳)

Related posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *